جمعه 4 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

کاردار عربستان سعودی به وزارت خارجه احضار شد

در پی ممانعت جنگده‌های عربستان سعودی از ورود هواپیمای ایرانی حامل زنان و کودکان درمان شده یمنی و کمک‌های دارویی و انسان‌دوستانه جمهوری اسلامی ایران به فضای یمن، عصر جمعه کاردار سفارت عربستان در تهران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران به وی ابلاغ شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این دیدار رییس اداره اول خلیج فارس گفت: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در دو روز گذشته با کسب مجوزهای لازم پروازی در مسیر عمان _ یمن و با انجام هماهنگی کامل با صلیب سرخ و هلال احمر بین‌المللی اقدام به ارسال هواپیما جهت بازگرداندن بیماران یمنی موجود در ایران و ارسال کمک‌های دارویی کرده است که متاسفانه هر دو بار جنگندهای سعودی با نزدیک شدن به آن‌ها هواپیمای مذکور را وادار به بازگشت کرده‌اند.

او ضمن تاکید بر استمرار تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران برای کمک‌رسانی به مردم یمن و انتقال و درمان مجروحان حوادث اخیر آن کشور، به کاردار عربستان یادآور شد که اقدام جنگندهای سعودی پس از پایان عملیات تهاجمی اخیر عملاً دخالت آشکار در امور یمن و آسمان آن کشور است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016