دوشنبه 7 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

انتقال دبير کل سازمان معلمان ايران به بند ٨ زندان اوين

خبرگزاری هرانا- عليرضا هاشمی دبير کل سازمان معلمان ايران، به بند هشت زندان اوين منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، عليرضا هاشمی يکشنبه ٣٠ فروردين، جهت اجرای حکم ۵ سال حبس بازداشت و به زندان اوين منتقل شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



طاهره نقيئی قائم مقام سازمان معلمان ايران دلايل بازداشت وی را “پيگيری مطالبات صنفی معلمان و ديدار با خانواده های معلمان زندانی” عنوان کرده است.

عليرضا هاشمی دبير کل سازمان معلمان ايران، در سال ٨٩ به اتهام تبليغ عليه نظام و اقدام عليه امنيت ملی بازداشت و نهايتا به پنج سال حبس محکوم شده بود.

به گزارش هرانا، بند هشت اوين که اين معلم زندانی به تازگی به آنجا منتقل شده است، در حال حاضر يکی از بدترين زندان های اوين است که علاوه بر ازدحام و جمعيت بيش از ظرفيت، برخلاف اصل تفکيک جرائم، جمعی از زندانيان سياسی را در کنار زندانيان غيرسياسی و بعضا خطرناک با اتهاماتی نظير کلاهبرداری و سرقت در خود جای داده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016