چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

ممانعت جنگنده‌های عربستان از فرود هواپيمای ايران

ایرنا: همزمان با اقدام به فرود هواپيمای حامل کمک های غذايی و دارويی ايران در فرودگاه صنعا جنگنده های متجاوز سعودی درعملياتی برخلاف مقررات ايمنی پروازهای غير نظامی، برج مراقبت و فرودگاه صنعا را بشدت بمباران کردند و مانع از فرود هواپيمای کمک رسان هلال احمر ايران شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايرنا، اين هواپيما که با اخذ مجوز از مسير کشور عمان عازم پايتخت يمن بود بدون به توجه به اخطار غيرقانونی جنگنده های سعودی با شجاعت تحسين برانگيز خلبان ايرانی به مسير خود برای فرود در فرودگاه صنعا ادامه داد اما در لحظه آمادگی هواپيمای امداد رسان ايرانی برای فرود، تاسيسات کنترل پرواز و باند فرودگاه توسط جنگنده های سعودی بشدت بمباران شد.

اين گزارش می افزايد، به دنبال اقدام تحريک آميز جنگنده های سعودی که شرايط فرودگاه را برای هواپيمای هلال احمر جمهوری اسلامی ايران با مخاطره جدی روبرو کرد، هواپيمای ايرانی به دليل عدم امکان فرود در فرودگاه صنعا درشرايط غيراستاندارد ايمنی و پر مخاطره، به کشور بازگشت.

خاطرنشان می شود اقدام غيرقانونی و ضدانسانی عربستان سعودی درحالی صورت گرفت که اين کشور به دنبال افزايش فشارهای بين المللی و در رويکرد تبليغاتی اعلام کرده بود عمليات نظامی در يمن را متوقف کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016