شنبه 19 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

خودسوزی دانشجوی دانشگاه آزاد

خودسوزی يک دختر دانشجو در پارکينگ دانشگاه آزاد شيراز

ايلنا: يک دانشجوی دختر دانشگاه آزاد واحد پرديس شيراز روز پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ماه در پارکينگ مجاور دانشگاه آزاد صدرا اقدام به خوسوزی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا از شيراز، روز پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ماه، ساعت ۹ صبح دانشجو دختر دانشگاه آزاد اسلامی شيراز (صدرا) در شيراز اقدام به خودسوزی کرد. اين در حالی بود که پيش از آن در شبکه‌های اجتماعی و اپليکيشن‌های تلفن همراه خبر از قصد خودسوزی خود داده بود.

به گفته شاهدان عينی اين دانشجوی دختر پس از تهيه نزديک به دو ليتر سوخت قابل اشتعال در پارکينگ مجاور دانشگاه آزاد صدرا اقدام به خوسوزی کرده است. به محض اينکه اطرافيان متوجه اين آتش سوزی می‌شوند سعی می‌کنند به وسيله چادر و هر چيز دردسترس آتش را خاموش کنند اما متاسفانه زمانی آتش خاموش می‌شود که درصد سوختگی بالا بوده و بعد ازانتقال اين فرد به بيمارستان قطب الدين شيراز جان خود را از دست می‌دهد.

پيگيری‌ها از مسئولان مرتبط درباره علت اين اقدام تاکنون به جايی نرسيده است.

برخی شنيده‌ها حاکی از آن است يک رابطه عشقی و عاطفی نافرجام علت اين کار بوده است و آخرين تماس تلفنی دانشجو با‌‌ همان فرد مورد نظربرقرار شده که در حال حاضر اين فرد در بازداشت به سر می‌برد.

مسئولان دانشگاه نيز با اين پاسخ که اين خودسوزی در پارکينگ مجاور دانشگاه و خارج از حوزه مديريت صورت گرفته از ارائه توضيحات تکميلی اجتناب می‌کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016