دوشنبه 21 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

کشته شدن چند تن از مأموران ناجا در درگيری شب گذشته

فرمانده نيروی انتظامی از شهادت ۸۷ تن از مأموران پليس در سال ۹۳خبرداد و گفت: روز گذشته چند تن از مأموران ما در درگيری با اشرار و عناصر ضد انقلاب به شهادت رسيدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجويان (ايسنا)، سردار حسين اشتری در يکصد و چهلمين جلسه شورای مشاوران وزرا در امور ايثارگران که با حضور رييس بنياد شهيد در مقر مرکزی ناجا برگزار شد، گفت: ناجا به دليل مسئوليتی که در حفظ نظم و امنيت کشور دارد، تاکنون بيشترين مبارزه را با اشرار داشته است.

وی ادامه داد: يکی از نهادهايی که بيشترين شهيد را در طول سالهای پس از جنگ تحميلی به نظام تقديم کرده است، نيروی انتظامی است.

اشتری با بيان اينکه در سال گذشته ۸۷ نفر از مأموران ما در راه مبارزه با اشرار و منافقين شهيد شده‌اند، گفت: روز گذشته نيز در درگيری با اشرار و عناصر ضد انقلاب تعدادی از مأموران ما به شهادت رسيدند.

فرمانده ناجا تصريح کرد: کارکنان ما آماده اند برای اجرای قانون، احکام الهی و پاسداری از ارزش‌ها تا مرز شهادت هم پيش روند و خدا را شاکريم که اين روحيه در ناجا وجود دارد.

اشتری با بيان اينکه بنا داريم با استفاده از تجهيزات و امکانات ميزان درگيری مأمورانمان با قانون شکنان و اشرار را کمتر کنيم، از ارائه خدمات مستقل از بنياد شهيد به شهدا و ايثارگران ناجا خبر داد و افزود: اين‌ خدمات علاوه بر تسهيلات و خدماتی است که از سوی بنياد شهيد به اين عزيزان داده می شود.

اشتری با بيان اينکه تاکيد فرمانده قبلی ناجا و بنده ارتباط نزديک با خانواده شهداست، گفت: به فرماندهان شهرهای مختلف ابلاغ شده که خانواده ايثارگران منطقه حتما آنان را بشناسند.

اشتری در پايان، تکريم خانواده شهدا و ديدار با آنان را موجب برکت برشمرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016