سه شنبه 22 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

رئیس دادگستری مهاباد: دختر کشته شده در بیمارستان مهاباد، قصد ازدواج با فرد دستگیر شده داشته است

hotelmahabaddeath.jpg
میزان - رییس دادگستری مهاباد با اعلام اینکه در حادثه هتل تارا، متوفی قصد ازدواج با متهم را داشته، گفت: هیچ عقل سالمی نمی پذیرد که کسی متوفی را از پنجره هتل به پایین پرت کرده باشد یا اینکه متوفی قصد خودکشی داشته است؛ چراکه محل سقوط متوفی با پنجره اتاقی که در آن بوده، فاصله زیادی دارد.

صمد حضرتی رئیس دادگستری مهاباد درباره حادثه رخ داده در این شهر اظهار کرد: در حادثه رخ داده برای دختر مهابادی در هتل تارا طبق نظر پزشکی قانونی و متخصص زنان و زایمان هیچگونه اثری از تعرض و تجاوز به این فرد مشاهده نشده است.

وی با بیان اینکه پیش از وقوع این حادثه بارها متهم پرونده به هتل تارا رفت و آمد کرده و با متوفی آشنا شده بود، افزود: متوفی و متهم قصد ازدواج با یکدیگر را داشتند و در آن روز تنها به قصد ازدواج، این خانم با هماهنگی که داشته به اتاق متهم رفته و در مورد نحوه ازدواجشان صحبت کرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بیان اینکه حدود 25 پیامک میان متهم و متوفی رد و بدل شده است،تصریح کرد: این امر نشان می دهد این دو پیش از این با یکدیگر ارتباط داشته و به هم علاقه‌مند بوده اند.

حضرتی با اشاره به اینکه شاید دلیل متوفی برای پنهان نگه داشتن رابطه‌اش با متهم ترس از مدیر هتل و اخراج بوده است، بیان کرد: در رابطه با این پرونده هرکسی که به هر عنوانی در حادثه دخالت داشته مورد بازجویی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه متهم نیز به اتهام خلوت کردن با نامحرم دستگیر شده است، خاطرنشان کرد: در این حادثه رسانه ها و شبکه های مجازی به تحریک احساسات پرداختند و اگر عده ای به هر بهانه ای قصد اخلال در نظم عمومی و تخریب اماکن خصوصی یا دولتی را داشته باشند بر اساس قوانین با آنها به شدت برخورد می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016