چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

بازداشت حدود ١۵٠ تن طی اعتراضات مهاباد

منابع محلی از بازداشت حدود ١۵٠ شهروند مهابادی طی اعتراضات اخير خبر داده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش منابع اطلاع رسانی هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، حدود ١۵٠ نفر طی اعتراضات هفته گذشته شهر مهاباد بازداشت شده اند که تعداد زيادی از آنان همچنان با بی خبری در بازداشت به سر می برند.

يک منبع محلی در اين رابطه به گزارشگر هرانا گفت: “تعدادی از اينها زودتر آزاد شدند و بقيه را نگه داشته اند، بعضی دستگير شده ها بعد از بازداشت به اداره اطلاعات مهاباد منتقل شدند و کسانی که اتهاماتشان جدی تر تشخيص داده شده به اداره اطلاعات اروميه منتقل شده اند.”

منابع هرانا، از علی اشک تلخ، حسين امينی، يوسف فرزاديان، کريم ابراهام و آکام آپاپ به عنوان پنج تن از شهروندان بازداشت شده نام برده اند.

هنوز اطلاع رسانی رسمی از سوی مسئولی قضايی درباره سرنوشت و وضعيت بازداشت شدگان اعتراضات اخير مهاباد انجام نشده است.

طی هفته گذشته، پس از مرگ مشکوک دختر جوانی به نام فريناز خسروانی، شهر مهاباد صحنه اعتراضات خيابانی مردم بود که به خشونت کشيده شد و منجر به زخمی و بازداشت شدن تعداد زيادی از معترضين شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016