یکشنبه 3 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

پادشاه سعودی:هر کس در جنايت مسجد قديح شريک بوده مجازات می شود

دبی – العربيه.نت فارسی - ملک سلمان بن عبدالعزيز پادشاه سعودی روز يکشنبه ۲۴-۵-۲۰۱۵ طی تلگرافی به شاهزاده محمد بن نايف، وليعهد، معاون رئيس شورای وزيران و وزير کشور، گفته است:«هر کس در جنايت انفجار مسجد امام علی بن ابی طالب، در شهرک «القديح» دست داشته يا با عاملان آن همدردی و يا آنها را تاييد کرده باشد، مجازات خواهد شد.

در متن پيام ملک سلمان آمده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


«همه ما از جنايت هولناک در مسجد روستای «القديح» که به کشته شدن شماری انسان بی گناه منجر شد، شوکه شديم. اين جنايت بزرگ تروريستی با همه ارزش های اسلامی و انسانی مغاير است. هر شرکت کننده، طراح، حامی يا کسی که اين جنايت فجيع را تاييد کند، در برابر قانون پاسخ گو، محاکمه و مجازات و به سزای اعمال خود خواهد رسيد. ما تا خشکانيدن تمام سرچشمه انديشه های منحرف و گمراه، مبارزه عليه تروريسم را متوقف نخواهيم کرد. به همين مناسبت می خواهيم از صميم قلب به مردم ما و خانواده های قربانيان اين فاجعه «القديح» تسليت بگويم و از خداوند می خواهيم که قربانيان اين حادثه را مورد لطف، مرحمت و مغفرت خود قرار داده و بهشت را نصيب آنان کند.ما برای زخمی های اين حادثه دعا می کنيم و از خداوند متعال خواستار شفای عاجل آنها هستيم. خداوند کشور و ملت ما را از همه پليدی ها حفظ کند».


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016