پنجشنبه 7 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

هشدار بی سابقه محسن رضایی به عربستان

92818_600.jpg
محسن رضایی در هشداری بی سابقه به آل سعود گفت: عربستان بايد مراقب باشد، اگر بخواهید امنيت ما را به هم بزنید شما را به دوران قبل از صنعتي شدن بر مي گردانيم.

به گزارش «انتخاب»، محسن رضايي که در بيست و چهارمين محفل انس پيشکسوتان جهاد و شهادت جضور یافته بود، اظهار کرد: امروز در منطقه ما اتفاقاتي مي افتد که بايد به آنها توجه شود از آسيا يعني ميانمار دارند قتل عام مي کنند و گورهاي دسته جمعي پيدا مي شود تا پاکستان، افغانستان، عراق، سوريه، غزه، يمن و بحرين و اوج ناپاکي ها و نسل کشي ها را در اين مناطق انجام مي دهند و عجيب آن است که فقط مسلمانان کشته مي شوند و تنها زيرساخت هاي مسلمانان نابود مي شود.

وي افزود: خواب و خيال هايي هم براي تجزيه کشورهاي اسلامي ديده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محسن رضایی تصريح کرد: ما امروز بغض و کينه عجيبي از رفتار اينها مي بينيم و حالا مي خواهند اين مسائل را به مرزهاي ايران هم نزديک کنند.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينکه بايد از خود بپرسيم وظيفه ما در اين شرايط چيست، گفت: اين که خاطرات را بگوييم خوب است. تا صد سال ديگر هم اگر از فداکاريهاي رزمندگان ارتش و سپاه و بسيج بنويسند نمي توانند تمام ماجرا را بيان کنند اما آنچه مهم است اين است که امروز در شرايط حساسي قرار داريم.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام تاکيد کرد: دولت، مجلس همچنين رهبر معظم انقلاب در حال تلاش هستند که آتش جديدي درست نشود.

وي خطاب به مقامات عربستان گفت: عربستان بايد مراقب باشد چرا که ملت ايران يک صبر دارد چرا که حفظ منافع ملي تنها به چهارچوب جغرافياي ايران تعريف نمي شود منافع ملي يعني با منطقه بايد در صلح و آرامش باشيم و همه وظيفه داريم اين امنيت را حفظ کنيم اما اگر بخواهند امنيت ما را به هم بزنند آنها را به دوران قبل از صنعتي شدن بر مي گردانيم.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: البته روز به روز دارد برخي مسائل روشن مي شود مثلا در سوريه در ۵ سال پيش ابهامات زيادي وجود داشت اما امروز مشخص شده است که تمامي تروريست ها از اسرائيل سلاح مي گيرند.

وي با اشاره به اظهارات يکي از مقامات رژيم صهيونيستي گفت: يکي از مقامات اسرائيل گفته است که بايد با اعراب عليه ايران متحد شويم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016