دوشنبه 11 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

قشقاوی: دادگاه دو پليس خاطی سعودی امروز برگزار شد، دادستان درخواست اعدام کرد

معاون پارلمانی و امور ايرانيان خارج از کشور وزارت امور خارجه گفت: دادگاه دو پليس خاطی صبح امروز در جده برگزار شده است و دادستان درخواست حکم اعدان برای اين متهمان را داشته است.

حسن قشقاوی، معاون پارلمانی و امور ايرانيان خارج از کشور وزارت امور خارجه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برگزاری دادگاه دو خاطی پليس سعودی گفت: صبح امروز در دادگاه شعبه ۷ جنايی جده اولين جلسه محاکمه دو مأمور خاطی با حضور متهمان برگزار شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی افزود: وکلای دو متهم و دادستان جده کيفرخواست صادره را اعلام کرده و اين کيفرخواست به اتهام سنگين خيانت در امانت به عنوان پليس و اعمال شنيع در حين مأموريت اعلام شده است و دادستان خواستار اعدام اين افراد شده است.

قشقاوی با اشاره به اينکه سرکنسول ايران در جده در اين جلسه حضور داشته است، بيان کرد : متهمين و وکلای آنها شروع به دفاع کرده اند و ادامه جلسه به چهارشنبه هفته آينده موکول شده است.

معاون وزير امور خارجه تصريح کرد : برداشت ما اين است که طرف سعودی در اقدام قانونی مسير صحيح را در پيش گرفته است.

وی با بيان اينکه در حال حاضر روند قانونی در مورد اين دو متهم طی می شود و نمی توانيم درباره زمان اعلام حکم اظهار نظر کنيم در پاسخ به اين سئوال که آيا لغو سفر حجاج تا اعلام حکم نهايی ادامه خواهد داشت، گفت: اين امر يک تصميم گيری جداگانه است و بنده تنها مسير دادگاه در عربستان را تشريح کردم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016