چهارشنبه 13 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

دختر بلاتر: پدرم برای حمايت از خانواده استعفا داد

تهران - ايرنا - کورينه بلاتر، دختر سپ بلاتر رييس فدراسيون بين المللی فوتبال (فيفا) ابراز عقيده کرده است که تصميم پدرش مبنی بر استعفا، ربطی به موضوع تبانی و فساد مالی در فيفا ندارد.

بلاتر چهار روز پس از آن که برای پنجمين بار به عنوان رييس فيفا انتخاب شد، روز سه شنبه در يک کنفرانس خبری غيرمترقبه اعلام کرد که از سمت خود استعفا کرده و خواهان آن است که جانشين وی انتخاب شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بی بی سی گزارش داد که دختر بلاتر سخنگوی کمپين تبليغاتی سپ بلاتر گفته است که او با اين تصميم خود می خواسته از خانواده اش حمايت کند و کنار رفتن وی ربطی به فسادهای مالی ندارد.

بلاتر در جريان برگزاری انتخابات رييس فيفا اعلام کرد که فساد و تخلف های مالی را در فدراسيون بين المللی فيفا رد نمی کند، اما او نمی تواند بر کارهای مخفی همه زيردستان خود نظارت داشته باشد. زيرا آنان راه های مختلفی را برای رسيدن به اهداف خود پيدا می کنند.

دختر بلاتر به بی بی سی گفته که خيلی ناراحت، اما اميدوار است که پدرش و دنيای فوتبال در آرامش باشند.

کورينه بلاتر آرزو کرده که همه متوجه کارهای بزرگی که پدرش برای دنيای فوتبال انجام داده است، بشوند. او انسان فوق العاده ای است که عمر خود را وقف فوتبال کرد.

دو روز پيش از برگزاری انتخابات رياست فيفا، پليس اف بی آی امريکا برخی از نزديکان بلاتر را بازداشت کرد. ولاديمير پوتين رييس جمهوری روسيه از اين اقدام آمريکا به شدت انتقاد کرد و گفت که در صورت تخلف يا پولشويی مگر اين افراد تبعه امريکا بوده اند يا در آن کشور مرتکب خلاف شده اند که واشنگتن نسبت به دستگيری آنان اقدام کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016