جمعه 15 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

سعید قاسمی: داعش از روی مدل خمینی نیروهای انتحاری درست کرد

 saeed-ghasemi34413.jpg
سعيد قاسمی گفته گروه «داعش» با استفاده از تفکر روح‌الله خمينی توانست قدرت تشکيل نيرو‌های «انتحاری» را از جمهوری اسلامی بگيرد.

اين فرمانده حزب‌الله افزوده يکی از اهداف روح‌الله خمينی تشکيل «بسيج جهانی اسلام بود.»

به گفته قاسمی قدرت تشکيل نيرو‌های «استشهادی» {انتحاری} در جهان اسلام در اختيار جمهوری اسلامی بود که برخی مسئولان به آن بی‌اعتنايی کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزوده در پی اين بی‌اعتنايی در حال حاضر گروه «داعش» از مدل فکری خمينی استفاده کرده «بسيج جهانی خبيث‌ها را تشکيل داده است.»

قاسمی اضافه کرده در حال حاضر مدارس و اردوگاه‌های «داعش» مملو از نيروهای «انتحاری» است.

اين فرمانده حزب‌الله در بخش ديگری از سخنان خود مدعی شده جمهوری اسلامی با سياست‌های کنونی دولت حسن روحانی در مذاکرات هسته‌ای شکست خواهد خورد.

آقای قاسمی افزوده از مذاکرات هسته‌ای ايران با گروه ۱+۵ نتيجه‌ای حاصل نخواهد شد و موافقان مذاکرات نيز در نهايت اين سياست خود را کنار خواهند گذاشت.

به گفته وی رفتارهای تيم مذاکره کننده ايران به گونه‌ای است که در خيلی‌ها «دل نگرانی» ايجاد کرده و «ما اعلام می‌کنيم مخالف ادامه مذاکرات هستيم.»
قاسمی بی‌آنکه نامی از فرد يا جريان خاصی ببرد گفته عده‌ای هستند که «مرتب از امام و رهبری اسم می‌برند»٬ اما مدل زندگی آنها به مدل اين دو رهبر نمی‌خورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016