یکشنبه 17 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

درگيری لفظی بخشايش اردستانی، نماينده مجلس با حداد عادل در صحن علنی

احمد بخشايش اردستانی پس از پايان نطق خود در صحن علنی مجلس با حداد عادل وارد درگيری لفظی شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ايلنا، احمد بخشايش اردستانی در نطق خود به بنياد سعدی و برخی مسائل مالی اين بنياد اشاره و بر شفافيت مالی آن تاکيد کرد که پس از پايان نطق خود با اعتراض حداد عادل روبرو شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



کمال‌الدين پيرموذن از جمله نمايندگانی که در تلاش خاتمه دادن به درگيری لفظی ميان دو نماينده بود، در اين باره به خبرنگار ايلنا گفت: آقای بخشايش ظاهراً به حداد عادل قول داده بود که در نطق خود از بنياد سعدی در مورد مسائل مالی نام برده نشود؛ چراکه حداد عادل معتقد به عملکرد مالی شفاف بود.

وی افزود: گويا بر خلاف اين وعده، بخشايش در نطق خود از بنياد سعدی نام برده و بر شفافيت مالی آن تاکيد کرده که اين موضوع مورد اعتراض آقای حداد عادل واقع شده است.

پيرموذن تاکيد کرد: پس از پايان نطق نماينده اردستان، حداد عادل به نطق وی اعتراض کرد که در مقابل بخشايش نيز به حداد عادل اشاره کرد و گفت که شما در زمينه بنيادهای فرهنگی و مذهبی و اختصاص بودجه به آنها عدالت را رعايت نمی‌کنيد. چرا به بنيادهای ديگر نظير دعبل خزايی اختصاص بودجه مناسب انجام نمی‌شود.

نماينده اردبيل يادآور شد: در مقابل اين صحبت‌ها حداد عادل نيز پاسخ داد که شما افترا می‌زنيد و اين خلاف رويه دين است؛ بخشايش اردستانی در مواجهه با اين صحبت، حداد عادل را به حضور در پشت تريبون برای صحبت در اين باره دعوت کرد که اين امر با وساطت نمايندگان خاتمه يافت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016