دوشنبه 18 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
17 خرداد» تشکيل پليس ويژه کودکان و نوجوانان
31 اردیبهشت» اختلاس بزرگ در شرکت آزادراه تهران ـ پرديس
پرخواننده ترین ها

سخنگوی قوه قضاييه: احمدی‌مقدم و پسرش جزو بازداشت‌شدگان پرونده بنياد تعاون ناجا نيستند


اسماعیل احمدی مقدم

ایسنا ـ سخنگوی قوه قضاييه گفت: در پرونده بنياد تعاون ناجا که در قوه قضاييه تشکيل شده، ۶-۷ نفر بازداشت شدند که آقای احمدی‌مقدم و پسرش جزو آنها نيستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حجت‌الاسلام و المسلمين غلامحسين محسنی اژه‌ای در ادامه نشست خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اين که پرونده‌ای مربوط به ناجا در قوه قضاييه تشکيل شده که ۴۰۰ ميليارد از محل فروش محموله نفتی، نيروی انتظامی بدست آورده است آيا اين موضوع صحت دارد؟ گفت: در روزهای گذشته مطلبی مطرح شد که آقای احمدی مقدم و فرزندش بازداشت شدند که من اين خبر را کذب محض اعلام می‌کنم.

وی ادامه داد: در مورد بنياد تعاون نيروی انتظامی در قوه قضاييه پرونده‌ای تشکيل شده که اين پرونده دارای متهمانی است که در اين راستا ۶-۷ نفر بازداشت شدند، اما جزء اين تعداد آقای احمدی‌مقدم و پسرش نيستند.

سخنگوی دستگاه قضا ادامه داد: آقای احمدی مقدم خود نسبت به موضوعاتی که در بنياد تعاون نيروی انتظامی مطرح شد گزارشاتی را ارائه دادند و اظهار کردند که به آنها رسيدگی شود که می‌توانم بگويم در اين پرونده فساد مالی وجود دارد و در حال رسيدگی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016