یکشنبه 17 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

تشکيل پليس ويژه کودکان و نوجوانان

ايلنا: رييس اداره حقوقی پليس آگاهی نيروی انتظامی گفت: تشکيل پليس ويژه کودکان و نوجوانان که از نوآوری های قانون آيين دادرسی کيفری جديد است، در تير ماه اجرا می شود.

به گزارش ايلنا از پايگاه خبری پليس، سرگرد جمشيد راد افزود: بر اساس ماده ۳۱ قانون، بمنظور حسن اجرای وظايف ضابطان در مورد کودکان و نوجوانان، پليس ويژه اطفال و نوجوانان در ناجا تشکيل و مشغول به کار می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: با اختصاصی شدن مراجع رسيدگی به جرايم کودکان و نوجوانان در قانون آيين دادرسی کيفری جديد، اين امر مستلزم آن است که بازوی اجرايی اين مراجع نيز آموزش های لازم را ديده باشند.

جمشيد راد با بيان اينکه اکنون با همکاری قوه قضاييه و نمايندگان ناجا از جمله نماينده حقوقی پليس آگاهی، پيش نويس مقدماتی لايحه پليس ويژه کودکان و نوجوانان در حال تهيه و تنظيم است، گفت: پس از اجرا شدن قانون آيين دادرسی کيفری، پليس با کمک قوه قضاييه به جرايم کودکان و نوجوانان رسيدگی می کند.

رييس اداره حقوقی پليس آگاهی تصريح کرد: از ويژگی های لايحه پليس ويژه اطفال و نوجوانان اين است که از کارکنانی که در رشته های حقوق، روانشناسی و علوم اجتماعی تحصيل کرده اند و تجارب کافی در اين زمينه دارند، بهره برداری کاربردی و بهينه می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016