چهارشنبه 27 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

تجمع بدون مجوز در مخالفت با حضور زنان برای تماشای واليبال

بی بی سی ـ عده‌ای از مخالفان حضور زنان و دختران تماشاچی در بازی‌های مردان در مقابل وزارت ورزش ایران، در تهران، تجمع کردند. ایرنا تعداد تجمع‌کنندگان را کمتر از ١٠٠ نفر گزارش کرده است.

مخالفان حضور زنان در استادیوم‌ها مقابل ساختمان وزارت ورزش نماز خواندند. آنها تابلوهایی با شعارهای "مرگ بر ضد ولایت فقیه" و "مرگ بر اسرائیل" در دست داشتند. همچنین در عکس‌هایی که از این تجمع منتشر شده پرچم‌هایی مشابه پرچم حزب‌الله لبنان دیده می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ایرنا از قول تجمع‌کنندگان نوشته که آنان حضور زنان در استادیوم‌ها را "جواز منکر" خوانده‌اند.

حضور زنان تماشاچی در بازی‌های مردان به جنجالی دامنه‌دار تبدیل شده و گروهی از تندروها هفته پیش تهدید کردند که حضور زنان در استادیوم‌ها با "مقابله خونین حزب‌الله" مواجه خواهد شد.

فرمانده پلیس ایران هم گفته است که جلوگیری از ورود زنان به استادیوم از "وظایف ذاتی" این نیرو است.

در روزهای اخیر اعلام شد که شمار محدودی از زنان ایرانی می‌توانند برای دیدن بازی‌های ایران و آمریکا بلیت بخرند، اما سایت فروش بلیت برای خریداران گزینه انتخاب جنسیت داشت و گزینه زنان فعال نبود.

سپس اعلام شد که زنان تماشاچی از طرف فدراسیون والیبال ایران انتخاب شده‌اند. اما امروز ایسنا به نقل از منبعی در فدراسیون والیبال گزارش کرد که حضور کلیه زنان در بازی امروز "ممنوع" اعلام شده است.

ایران در ادامه مرحله گروهی لیگ جهانی والیبال ۶ بازی خانگی دارد.

ایران به خاطر ممانعت از حضور زنان در بازی‌های مردان میزبانی مسابقات جهانی والیبال نوجوانان را از دست داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016