چهارشنبه 27 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

واکنش مجلس به حواشی تشييع غواصان

ایرنا - ديروز برخی مجريان و مداحان از تريبون مراسم تشييع شهدا ، با کلمات رکيک رييس مجلس و برخی مسوولان را خطاب کردند که انتشار اين فيلم ها در سايت ها و شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشت.

مديرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی اتفاقات در مراسم تشييع پيکر شهدای غواص تاکيد کرد: حماسه حضور ملت شريف ايران که نشان از عشق آنان به شهدای بزرگوار کشور می باشد، نبايد دستخوش بی اخلاقی ها و رفتارهای افراطيون شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش ايرنا از اداره کل اخبار مجلس شورای اسلامی ، مهدی کيايی افزود: در حالی که ديروز(سه شنبه) فضای شهر تهران عطر آگين حضور ۲۷۰ شهيد گلگون کفن و مظلوم غواص و گمنام بود و جهانيان شاهد تجديد ميثاق دوباره ملت با فرزندان شهيد خويش بودند، متاسفانه برخی از مجريان برنامه با بی اخلاقی از جايگاه مراسم ، برخی کلمات ، عبارات و تهمت های ناروا را خطاب به برخی مسوولان کشور بيان کردند که باعث تشويش و ناراحتی حاضرين گرديد.

مديرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی چهره های تحريک شده از سوی افراطيون ، بدون در نظر گرفتن حرمت و ساحت مقدس شهيدان و همچنين لحظات پرشور حضور مردم در بدرقه فرزندان مظلوم و سرافراز خويش ، فرصت را برای عقده گشايی ، تخريب و توهين به خادمان ملت و افراد و کارگزاران پرتلاش نظام مغتنم شمرده و به قداست و ارزش معنوی مراسم با توهين ها و کلمات زشت خدشه وارد ساختند.

وی افزود: شهيدان معيار و طراز ممتاز و عالی کشور هستند؛ اگرچه عظمت و اعتبار شهيدان بسيار فراتر از اين تحرکات و رفتارهای کج مدارانه می باشد ، اما احترام به شهيدان وظيفه همگان می باشد و لازم است مراقب باشيم با اين نوع بی اخلاقی های سياسی و جناحی عرصه شهادت و رشادت ايثارگران دچار آسيب نشود.

لازم به ذکر است ديروز برخی مجريان و مداحان از تريبون مراسم تشييع شهدا ، با کلمات رکيک رييس مجلس و برخی مسوولان را خطاب کردند که انتشار اين فيلم ها در سايت ها و شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016