پنجشنبه 28 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

امام جمعه موقت اصفهان: می‌خواهند مشکلات زنان را با تماشای سینه لخت ورزشکاران مرد حل کنند

محمد‌‌تقی رهبر، امام جمعه موقت اصفهان با انتقاد از سياست‌های دولت حسن روحانی گفته دولتی‌ها می‌خواهند مشکل زنان را با ديدن پا و سينه لخت ورزشکاران حل کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



آقای رهبر اين مطلب را در انتقاد از برخی تلاش‌های دولتی به منظور صدور مجوز ورود زنان به ورزشگاه‌ها بيان کرده است.

وی از مسئولان دولتی پرسيده آیا «مشکل جامعه زنان فقط ورود‌‌ به ورزشگاه است؟ مشکل اساسی اين است؟»

اين روحانی محافظه‌کار اضافه کرده مشکلات کنونی جامعه ايران بيکاری٬ گرانی٬ ازد‌‌واج و غيره است.

رهبر در بخش ديگری از سخنان خود از گسترش «بد‌حجابی» در جامعه انتقاد کرده و افزوده ما می‌گوييم چرا د‌‌ر جامعه ما فساد‌‌ و هنر مبتذل و بد‌‌پوششی زياد‌‌ است؟»

وی پرسيده «با فلان پاساژ د‌‌ر غرب تهران که انواع لباس‌های زير و روی زنانه را مرد‌‌ها می‌فروشند‌‌، چه‌ کسی بايد‌‌ برخورد‌‌ کند‌‌؟»

به گفته وی «الان مانکن‌ها د‌‌ارند‌‌ د‌‌ر خيابان به طور زند‌‌ه راه می‌روند‌‌. برای محيط د‌‌انشگاه بايد‌‌ افراد‌‌ صالح را بفرستيم نه آد‌‌م‌های ليبرال را و آنهايی که د‌‌ر فتنه‌ ۸۸ فعال بود‌‌ند‌‌.»

امام جمعه موقت تهران همچنين از اينکه دولت روحانی توپ مشکلات فرهنگی را به زمين مراجع تقليد انداخته انتقاد کرده و گفته مراجع و علما اداره خيلی از امور فرهنگی را در اختيار ندارند.

وی خطاب به دولتی‌ها گفته «آقايان د‌‌ولتی والله و تالله معضلات فرهنگی د‌‌اريم؛ يک مقد‌‌ار به تود‌‌ه‌ مرد‌‌م اهميت بد‌‌هيد‌‌ و ليبرال‌ها را کنار بگذاريد‌‌.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016