یکشنبه 31 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

اسناد ويکی‌ليکس: روابط ايران - حماس، تحت نظر عربستان

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - شماری از اسناد سری وزارت امور خارجه عربستان سعودی که در پايگاه اينترنتی ويکی ليکس منتشر شد نشان می دهد روابط ايران و جنبش حماس يکی از مسايل مهم برای رياض است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش انتخاب؛ بر اساس اسناد منتشر شده در پايگاه ويکی ليکس، وزارت امور خارجه عربستان و سفارتخانه های اين کشور در پايتخت های مختلف از جمله تهران خبرهای مربوط به روابط ايران با جنبش حماس را به طور ويژه پيگيری می کنند.

در اسناد منتشر شده گزارش های متعددی درباره روابط ايران با جنبش حماس و ديدارهای مسئولان دو طرف وجود دارد.

يکی از اين اسناد به تلاش کشورهای عربی حاشيه خليج فارس برای راضی کردن اسماعيل هنيه به خودداری از سفر به تهران اشاره می کند. در اين اسناد چند گزارش درباره سفر اسماعيل هنيه به ايران، سخنان و ديدارهای او در تهران آمده است.

سفر احمدی نژاد به جيبوتی تحت نظر!

بر اساس يکی از اسناد سری منتشر شده در پايگاه اينترنتی ويکی ليکس ، عربستان سعودی روابط ايران و جيبوتی را و همچنين سفر احمدی نژاد به اين کشور را به دقت زير نظر داشته است.

به گزارش انتخاب ، بر اساس يکی از اسناد ويکی ليکس رياست اداره اطلاعات عمومی عربستان گزارشی سری از روابط ايران و جيبوتی و تاريخچه اين روابط تهيه کرده بود.

اين گزارش شامل سفرهای متقابل مقامات ايران و جيبوتی از جمله سفر محمود احمدی نژاد رئيس جمهور سابق ايران به جيبوتی و امضای توافقنامه های اقتصادی بين دو کشور است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016