چهارشنبه 10 تیر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
17 خرداد» رکورد مصرف برق در سال ۹۴ شکست
4 خرداد» احتمال اعمال خاموشی در تابستان
پرخواننده ترین ها

احتمال بروز خاموشی در تهران

ایسنا ـ مديرعامل برق منطقه‌ای تهران گفت: ‌با توجه به افزايش بی‌سابقه مصرف برق در روز گذشته احتمال خاموشی در تهران وجود دارد.

سيد زمان حسينی در گفت‌وگو با ايسنا، ميزان مصرف برق منطقه برق تهران را در روز گذشته ۸۹۰۰ مگاوات عنوان و اظهار کرد: اين ميزان مصرف در سال گذشته در ماه‌های مرداد تجربه شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی ادامه داد: به دليل اينکه دمای هوا در روز گذشته به ۴۱ درجه رسيد ميزان مصرف انرژی برق در تهران افزايش يافت که اين ميزان مصرف در سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است.

مديرعامل برق منطقه‌ای تهران با بيان اينکه بايد صرفه‌جويی ۱۰ درصدی در اين زمينه صورت بگيرد، گفت: اگر صرفه‌جويی اتفاق نيفتد در روزهای آينده احتمال خاموشی در تهران وجود دارد.

حسينی با بيان اينکه نيروگاه‌های توليد برق نسبت به گرما حساس هستند، اظهار کرد: اگر صرفه‌جويی در مصرف برق صورت نگيرد احتمال حادثه نيز وجود دارد.

وی عمده مصرف برق را منوط به دستگاه‌های سرمايشی دانست و گفت: مردم به راحتی می‌توانند با صرفه‌جويی و بهينه مصرف کردن در وسايل سرمايشی از خاموشی جلوگيری کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016