پنجشنبه 1 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

وال‌استریت‌ژورنال: سپاه مانع بزرگ بازگشت شرکت‌های خارجی به ایران

F2988FAD.jpg
صدای آمریکا - روزنامه وال استريت ژورنال در مقاله‌ای با عنوان «پاسداران ايران مسير ورود شرکت های غربی را تیره کرده‌اند» نوشت که شرکت‌های غربی مشتاق به استفاده از فضای پس از توافق هسته‌ای با ایران، با طيف گسترده‌ای از چالش‌ها روبرو هستند که يکی از بزرگترین آنها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است.

در این مقاله آمده است که سپاه پاسداران در طول سال ها که ايران تحت تحريم و انزوای اقتصادی قرار داشت خود را به يکی از قويترين نيروهای اقتصادی کشور تبديل کرد و اکنون دارای شبکه غيرشفافی از شرکت‌هايی است که در ساختمان‌سازی، توليد صنعتی، بانکداری و حمل و نقل دست دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به نوشته وال استریت ژورنال، اگر ايران توافقنامه‌ای را که با شش کشور بزرگ جهان به امضا رسانده به اجرا گذارد، بسياری از تحريم‌ها تا اوايل سال میلادی آينده برداشته خواهد شد.

آنگاه شرکت‌های غربی مجبور خواهند بود دست به عصا راه بروند و عمده فروش‌ها، توزيع کنندگان و مشتريان خود را به دليل پيوندهايشان با سپاه از صافی بگذرانند، زيرا ايالات متحده سپاه را به دست داشتن در اعمال تروريستی در بيرون مرزها و نقض حقوق بشر متهم می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016