جمعه 2 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حداد عادل: برخی دنبال افتتاح شعبه مک‌دونالد در ایران هستند

139402291301472105331114.jpg
غلامعلی حداد عادل٬ مشاور علی خامنه‌ای با انتقاد از رابطه اقتصادی ايران با غرب گفته حتی افراد غيرمذهبی هم حکومت فقيه را تنها عامل حفظ ايران می‌دانند.

به گزارش دیگربان٬ حداد عادل اين مطلب و ادعا را در اجلاس دبيران استان‌های حزب مؤتلفه بيان کرده و افزوده ولايت‌ فقيه ستون اصلی خيمه انقلاب است.

وی هشدار داده که نبايد مجلس آينده شبيه مجلس ششم باشد که با رهبر زاويه داشت و اصول‌گرايان برای جلوگيری از تشکيل چنين مجلسی بايد متحد شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حداد عادل در بخش ديگری از سخنان خود به بازتاب‌های داخلی امضای توافق‌نامه هسته‌ای پرداخته و از برخی واکنش‌ها انتقاد کرده است.

مشاور خامنه‌ای گفته «مطمئن باشيد عده‌ای درصدد هستند به بهانه توافق خيلی از سنگرها را خالی کرده و عقب‌نشينی کنند.»

به گفته وی اين عده مذاکرات و توافق را سرآغاز يک عصر آشتی با آمريکا و گرايش با آمريکا تلقی می‌کنند.

حداد عادل همچنين اضافه کرده که برخی رسانه‌های اصلاح‌طلبان در صفحه اول خود مژده می‌دهند که شعبه‌های مک‌دونالد افتتاح خواهد شد.

اين نماينده مجلس افزوده «متأسفانه عده‌ای می‌خواهند آغوش را در برابر آمريکا باز کنند و با ذوق از آمدن شرکت‌های خارجی می‌گويند.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016