دوشنبه 5 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حمله تند رئيس سازمان بسيج استادان به دولت روحانی٬ مذاکره‌کنندگان و توافقنامه هسته‌ای

دیگربان ـ سهراب صلاحی، رئيس سازمان بسيج استادان کشور با حمله به دولت حسن روحانی از توافق‌نامه هسته‌ای به شدت انتقاد کرده و گفته تيم مذاکره کننده از مواضع جمهوری اسلامی «عدول» کرده است.

آقای صلاحی با اعلام اينکه جمهوری اسلامی در توافق‌نامه هسته‌ای «محدوديت‌های سنگينی» را پذيرفته افزوده انتظار اين بوده که تيم مذاکره کننده مقابل «زياده‌خواهی‌های» آمريکا می‌ايستاد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين مقام سازمان بسيج در بخش ديگری از سخنان خود بند‌های ديگر اين توافق‌نامه را رد کرده و حملات تندی متوجه آمريکا و عربستان سعودی کرده است.

مهمترين اظهارات رئيس سازمان بسيج استادان:
● سايت‌های موشکی ايران قابل مذاکره نيستند و هرکس بخواهد از اين اصول عدول کند با سرب داغ جوابش را خواهيم داد.
● هيچ محدوديتی در بحث موشکی و دفاعی را نمی پذيريم ولو اگر بر سر اين موضوع به جنگ بپردازيم؛ لذا دولت يازدهم گل‌هايش را در آخر پاييز بشمارد.
● ما آمريکا و رژِيم منحوس آل سعود را محاصره کرده‌ايم، دولت و مردم تا پرونده تتمه حضور مستکبرين در منطقه را نبندند آرام نخواهند گرفت.
● با همراهی دوستان مقتدر و بازوان خود سياستگذاری در بخش انرژی جهان و تعيين قيمت نفت دنيا را در دست خواهيم گرفت.
● دولت يازدهم مسئوليت حل و فصل خطاهايی که مرتکب شده است را برعهده دارد، دولت نمی‌داند که چه چيزهايی را در پای ميز مذاکره داده يا ستانده.
● با توجه به اينکه قطعنامه ۲۲۳۱ توسط دولت ايران پذيرفته شده است ارزيابی متن برجام از سوی مجلس شورای اسلامی جنبه تشريفاتی دارد.
● اينکه با آمدن چهار سرمايه‌گذار خارجی، کارگران ما بيکارتر می‌شوند ذوق زدگی و تبريک گفتن ندارد.
● درک اين موضوع که مردم برای محدوديت‌های ۱۵ و ۲۵ ساله به شادی می‌پردازند و برخی از سياسيون به ملت يا به يکديگر تبريک می‌گويند برای بنده مشکل است.
● کسانی که نسبت به اسلام، انقلاب و نظام دغدغه دارند با فحش و کتک از ميدان بدر نمی‌شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016