سه شنبه 6 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

محسن رفیق‌دوست: جان‌کری از حزب «خرها» به ما می‌گوید شعار مرگ بر آمریکا احمقانه است

139105140003.jpg
هر وقت آدم شدند در شعار مرگ بر آمریکا تجدیدنظر می‌کنیم، آمریکا بزرگ‌ترین قصاب و آدم‌کش جهان است

وزیر سپاه دوران دفاع مقدس با اشاره به احمقانه عنوان کردن شعار مرگ بر آمریکا توسط جان کری، گفت: روابط بین ما و آمریکا تفاوتی نکرده، مگر چه چیزی عوض شده که این روابط تغییر کند و دیگر مرگ بر آمریکا نگوییم؟
خبرگزاری فارس: هر وقت آدم شدند در شعار مرگ بر آمریکا تجدیدنظر می‌کنیم/ آمریکا بزرگ‌ترین قصاب و آدم‌کش جهان است

محسن رفیق‌دوست وزیر سپاه دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات اخیر جان‌کری مبنی براینکه شعار مرگ بر آمریکا احمقانه است اظهار داشت: یک دعوایی درباره انرژی هسته‌ای بین ایران و آمریکا و جود داشت که ما به هر دلیلی به توافق رسیدیم، اما یک روابط بین ما و آمریکا است که تفاوتی نکرده است و مگر چه چیزی عوض شده که قرار است این روابط تغییر کند و ما دیگر مرگ بر آمریکا نگوییم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رفیق‌دوست با تاکید براینکه آمریکا دست از درنده‌خویی و حمایت از خونخواران منطقه برنداشته است تصریح کرد: خانم کلینتون مگر خودش به ایجاد داعش اعتراف نکرد؟ مگر در حال حاضر بزرگ‌ترین قصاب آدم‌کشی در جهان آمریکا نیست؟ بنابراین تا وقتی آمریکا دست از این رفتارهای خود برنداشته است ما مرگ بر آمریکا می‌گوییم.

وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس با اشاره به عضویت جان‌کری در حزب دموکرات‌های آمریکا، نماد و مظهر این حزب را در آمریکا «خر» عنوان کرد و اظهار داشت: کسی از حزب «خرهای» آمریکا به ما می‌گوید این شعار احمقانه است، اگر این شعار احمقانه است باید از آنها پرسید شما چرا ناراحت هستید؟

وی با تاکید براینکه شعار مرگ بر آمریکا شعار محوری انقلاب اسلامی است، گفت: اگر در بین روابط ایران و آمریکا تغییری به وجود آید و هرگاه به قول حضرت امام آمریکا آدم شود ما هم روابطمان را تغییر می‌دهیم.

رفیق‌دوست به لعن بنی‌امیه در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: ما بنی‌امیه را لعن می‌کنیم اما عمربن عبدالعزیز را مستثنی می‌کنیم چراکه به عالم اسلام خدمت کرد بنابراین اگر در آمریکا حکومتی روی کار آمد که مانند حکومت فعلی نبود و نمی‌خواست دنیا را برای خود کند و زور بگوید و هر وقت آدم شد، آن موقع ما نیز تجدید نظر می‌کنیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016