پنجشنبه 8 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

فرمانده نیروی زمینی: اجازه بازديد ازمراکز نظامی نمی‌دهيم

فرمانده نيروی زمينی ارتش جمهوری اسلامی ايران با اشاره به رويدادهای منطقه خاورميانه،گفت: تمام تحرکات دراطراف مرزهای ميهن اسلامی و منطقه را به خوبی زير نظرداريم.

به گزارش ايلنا، امير احمد رضا پوردستان روز پنج شنبه دربازديد ازيک واحد توليد موادغذايی در شهرستان ساوجبلاغ البرز گفت: فرزندان شجاع ايران اسلامی در ارتش و ساير نيروهای مسلح با هوشياری کامل، تمام تحرکات بدخواهان را زير نظرو کنترل دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: درصورت مشاهده کوچکترين اقدامی عليه امنيت کشورمان با اقتدار کامل وارد خواهيم شد.

فرمانده نيروی زمينی ارتش گفت: امروز بين نيروی های مسلح جمهوری اسلامی ايران ، وحدت و انسجام کامل وجود دارد واگر کوچکترين خطايی از دشمن سرزند، پاسخ کوبنده دريافت خواهد کرد.

امير پوردستان با بيان اينکه دشمنان اقتدار نيروهای مسلح و ملت ايران را به خوبی می شناسند و ۸ سال جنگ تحميلی گواهی براين مدعاست، گفت: امروز دشمنان به طورمستقيم وارد جنگ با ايران نمی شوند بلکه به شيوه حمايت از گروه های تکفيری و تقويت تروريست ها در منطقه برای مقابله با نفوذ ايران اسلامی در منطقه روی آورده اند.

وی اظهار کرد: ارتش اسلام در هشت سال دفاع مقدس به رغم تحريم های دشمنان با تبعيت از فرامين امام راحل (ره ) به خوبی در جبهه های جنگ نقش آفرينی کرد و اکنون نيزدر زمينه توليد تجهيزات و فناوری نظامی به موفقيت های بزرگی دست يافته است.

فرمانده نزاجا گفت: اگرامروزمی بينيم که تيم هسته ای ايران در يک طرف ميز مذاکره و نمايندگان ۶ قدرت جهانی درطرف ديگرمذاکره قرارمی گيرند، بيانگر اقتدار ايران اسلامی است که به برکت خون پاک شهدای گرانقدربه دست آمده است.

وی با اشاره به برخی اظهار نظر ها در خصوص بازديد کارشناسان بين المللی از مراکز نظامی ايران، ،تاکيد کرد: فرزندان ايران اسلامی، اجازه بازديد از مراکز نظامی را به ديگران نخواهند داد.

پوردستان، شکل گيری بيداری اسلامی در منطقه را نتيجه مقاومت ملت ايران در برابر ابرقدرت های جهان دانست و افزود: تا زمانی که روحيه استکبار ستيزی در بين ملت ايران باشد هيچ ابرقدرتی توان مقابله با اين ملت را ندارد.

وی تاکيد کرد: دولتمردان آمريکا بهتر است به جای تکرار اشتباهات گذشته به نصايح رهبر معظم انقلاب اسلامی گوش کنند.

فرمانده نيروی زمينی ارتش گفت: بيش از دو هزارموسسه آينده پژوهی ، بارها در خصوص ايران دست به تحقيق و پژوهش زده اما نتايج تحقيقات آنها نادرست از آب درآمده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016