شنبه 10 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

چهار نفر در اصفهان اعدام شدند

خبرگزاری هرانا – چهار زندانی در زندان اصفهان اعدام شدند و شش تن نيز در زندان های بندرعباس و زاهدان در انتظار اجرای حکم به سر می برند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، چهار تن از محکومين جرائم مرتبط به مواد مخدر روز چهارشنبه هفتم مرداد در زندان دستگرد اصفهان به دار آويخته شدند، دو تن از محکومين تبعه افغانستان و دوتن ايرانی بودند و از هويت متهمين اطلاعی در دسترس نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين روز گذشته سه محکوم جرائم مواد مخدر در زندان بندرعباس جهت اجرای حکم به انفرادی منتقل شدند که اسامی و مشخصات آنها به شرح زير است: ۱. يوسف شهنوازی شه بخش اهل کهنوج، ۲۵ ساله، ۵ سال تحمل حبس ۲. کامران زرعی اهل اروميه، ۴۷ ساله، سه سال و نيم تحمل حبس ۳. جمال کاسبکار دارنده اهل اروميه، ۴۵ ساله، ۴ سال تحمل حبس.

خانواده های اين سه زندانی امروز جهت آخرين ملاقات به زندان بندر عباس مراجعه کردند و قرار است حکم اعدام آنان صبح فردا اجرا شود.

همچنين طی گزارشی ديگر منابع هرانا از انتقال سه محکوم جرائم مواد مخدر در زندان زاهدان خبر داده اند که از مشخصات آنان تا لحظه تنظيم گزارش اطلاعی در دست نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016