دوشنبه 12 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

ابتکار: شش محيط بان در معرض اعدام آزاد شدند

ياسوج - ايرنا- معاون رييس جمهور و رييس سازمان حفاظت محيط زيست گفت: شش محيط بان از مجموع هشت محيط بان در معرض اعدام آزاد شده اند و تلاش برای آزادی دو نفر ديگر نيز با جديت ادامه دارد.

به گزارش ايرنا، معصومه ابتکار روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در ياسوج افزود: اين هشت محيط بان محکوم به اعدام مربوط به سال ۹۲ و قبل از روی کار آمدن دولت يازدهم بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصريح کرد: آزادی محيط بانان در معرض اعدام نتيجه تلاش و مديريت خوب دستگاه قضا، همکاری و همراهی اوليای دم، نقش معتمدين و افراد متنفذ محلی و مسوولان و مقامات اجرايی در سطح ملی و استان ها بوده است.

ابتکار با اشاره به موضوع آموزش محيط بانان در مناطق مختلف حفاظت شده ، گفت: بدون شک با فراگيری آموزش های لازم تا حدود زيادی چالش موجود در نحوه برخورد محيط بانان با متخلفان برای مديريت صحيح صيانت از منابع زيست محيطی نيز مرتفع خواهد شد.

وی ازتغيير و تحول در برخی قوانين و مقرات مربوط به محيط بانان بويژه در زمينه امنيت جانی و شغلی آنها خبر داد و گفت: طرح سختی کار محيط بانی نيز در دولت با سه هزار امتياز به تصويب رسيد.
معصومه ابتکار امروز (دوشنبه)برای شرکت در مانور آتش سوزی جنگل های کهگيلويه وبويراحمد به ياسوج سفر کرده است.

نشست با استاندار کهگيلويه وبويراحمد،شرکت در شورای اداری استان، نشست با فعالان حوزه محيط زيست و نشست با خبرنگاران از ديگر برنامه های کاری سفر يک روزه ابتکار به ياسوج است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016