چهارشنبه 14 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

جزئیات اخذ مجوز فعالیت ۱۷ رسانه خارجی + جدول

۱۷رسانه خارجی غیر مقیم برای فعالیت موقت در مردادماه از اداره کل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز دریافت کردند.

به گزارش فارس، بنابر اعلام اداره کل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، 141 رسانه بین المللی دارای دفتر نمایندگی فعال در ایران هستند و رسانه‌های دیگری که در ایران دفتر ندارند، بنابر تقاضا، مجوز فعالیت زمان دار دریافت می کنند.

بر این اساس، جدول ورود رسانه های خارجی غیر مقیم به کشور در ماه مرداد که از اداره امور خبرنگاران و رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز فعالیت دریافت کرده اند، به شرح زیر است:

mojavezresanei.jpg



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزارت ارشاد به بخش جهانی بی‌بی‌سی مجوز يک هفته‌ای داد

تهران-ايرنا- سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از صدور مجوز يک هفته ای فعاليت برای بخش جهانی بی بی سی در ايران خبر داد و گفت: با اين حال، دفتر بی بی سی فارسی همچنان اجازه فعاليت ندارد.

حسين نوش آبادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه رسانه ايرنا افزود: مجوز صادره برای بخش جهانی بی بی سی با توجه به تقاضای ارائه شده و با رعايت همه جوانب و مقررات و شئونات خبری بوده است.

وی گفت: برخی رسانه ها از قول من نقل کرده اند که مجوز دفتر بی بی سی فارسی صادر شده است ، در حالی که اين خبر صحت ندارد و فعاليت بی بی سی فارسی در ايران همچنان در تعليق است.

نوش آبادی گفت: مجوز صادره برای فعاليت و تهيه گزارش خاص به صورت يک هفته ای آنهم برای بی بی سی انگليسی با رعايت همه قوانين و مقررات و نظارت کامل خواهد بود.

سخنگوی وزارت ارشاد افزود: آنچه برخی رسانه ها از قول من منتشر کرده اند در واقع سخنان مرا تحريف کرده اند و اين عمل خلاف اصول حرفه ای است.

وی بدون توضيح بيشتر گفت که مجوز يک هفته ای بخش جهانی بی بی سی انگليسی برای فراهم شدن امکان انجام يک گزارش خاص توسط اين رسانه صادر شده است و با نهادها و مراجع ذيربط هماهنگی لازم صورت گرفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016