شنبه 24 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

اطلاعیه مشترک وکلای محمدعلی طاهری درباره امید به نتایج اقدامات حقوقی

اخیراْ مشاهده می شود در فضای مجازی از سوی برخی افراد و جریانات مشکوک دعوتهایی جهت برگزاری تجمع در اعتراض به صدور حکم اعدام آقای محمدعلی طاهری منتشر می شود، همانگونه که پیشتر هم از سوی خانواده و وکلای ایشان اعلام گردیده، آقای طاهری مکرراْ اعتقاد و التزام خود را به اصول و فروع و ضروریات دین مبین اسلام و نیز پایبندی اش به نظام، قانون اساسی و قوانین و مقررات کشور اعلام داشته و از هر گونه رفتار و کنش سیاسی پرهیز می نموده وهمیشه مقید بوده و هست که کلیه اقدامات خود و شاگردانش باید در چارچوب قانون و با احترام به هنجارهای نظام صورت پذیرد و به همین سبب کلیه فعالیتهایش اعم از تشکیل کلاس و یا چاپ کتاب و غیره را با اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح انجام می داده و در هر موردی که مجوزی صادر نشده از انجام آن کار چشم پوشی کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


لذا خانواده ، وکلا و شخص آقای طاهری اعتقاد راسخ دارند که برگزاری هر نوع تجمعی بدون کسب مجوز از مراجع قانونی صلاحیتدار مضر به حال آقای طاهری و روند پرونده و تلاشهای حقوقی وکلا و دوستان وی بوده و ممکن است سبب ایجاد بهانه و دلیلی علیه آقای طاهری شود . و از آنجاییکه رای صادره غیر قطعی و قابل فرجامخواهی است و با توجه به فقدان ادله شرعی و قانونی کافی در اثبات اتهام متهم و نیز تجربه دیگر پرونده های مشابه ، امید فراوان به نقض این رای در دیوانعالی کشور می رود . بنابراین از کلیه افرادی که با حسن نیت و به قصد حمایت از آقای طاهری قصد چنین اقدامی دارند درخواست می شود جدا از حضور دراین نوع تجمعات خودداری کرده تا در فضایی آرام و بدون تنش و صرفاْ حقوقی شرایط برای نقض رای و آزادی آقای طاهری فراهم گردد.

محمود علیزاده طباطبایی - سعید خلیلی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016