یکشنبه 15 شهریور 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

مسابقات جهانی کشتی؛ حضور پر تعداد اسرائیلی‌ها و نگرانی ایران

64788.jpg
بی بی سی - حضور نسبتا پرتعداد تیم ملی کشتی اسرائیل در مسابقات جهانی کشتی که از دوشنبه شب در لاس وگاس برگزار می‌شود موجب نگرانی مسئولان کشتی ایران شده است.

با توجه به اینکه ورزشکاران ایرانی معمولا در مقابل ورزشکاران اسرائیلی به میدان نمی‌رود٬ در صورتی که قرعه‌کشی کشتی‌گیران دو کشور را مقابل هم قرار دهد٬ کشتی‌گیران ایرانی احتمالا از مسابقه دادن سر باز خواهند زد.

اسرائیل امسال با هفت کشتی‌گیر در این مسابقات شرکت می‌کند که شش نفر از آنان در بخش مردان حضور دارند.

دو کشتی‌گیر اسرائیلی در کشتی فرنگی در وزن‌های ۵۹ و ۹۸ حضور دارند که ایران بخت اصلی دریافت مدال طلا را دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نمایندگان ایران در این دو وزن حمید سوریان٬ دارنده ۶ مدال طلای جهان و قاسم رضایی هستند که هر دو مدال طلای المپیک لندن را هم تصاحب کرده اند.

اسرائیل در مسابقات کشتی آزاد در وزن‌های ۶۱-۶۵-۷۴ و ۸۶ نماینده دارد که اگر در قرعه‌کشی به کشتی‌گیران ایرانی بخورند و ایرانی ها از شرکت در مسابقه خودداری کنند٬ شانس قهرمانی ایران در مسابقات تقریبا از بین خواهد رفت.

امید کشتی‌گیران ایرانی این است که در مسابقه اول خود با کشتی‌گیران اسرائیلی روبه‌رو نشوند، به این امید که اسرائیلی ها در مسابقه اولشان شکست بخورند.

ایران در مسابقات جهانی سال گذشته در کشتی فرنگی قهرمان و در کشتی آزاد نایب قهرمان شد.

ایران پس از انقلاب سال ۱۳۵۷ موجودیت اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد و همواره از رویارویی با نمایندگان اسرائیل در مسابقات ورزشی بین‌المللی سرباز زده که پیامدهای زیادی برای ورزشکاران و فدراسیون‌های ورزشی در پی داشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016