یکشنبه 29 شهریور 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

آمانو با روحانی دیدار کرد و به مجلس شورای اسلامی رفت

19741095-5924-47DE-966A-8C9CCF63C852_w640_r1_s.jpg
به گزارش صدای آمریکا٬ یوکیا آمانو، رئیس سازمان بین المللی انرژی اتمی روز یکشنبه در تهران به مجلس شورای اسلامی رفت و در کمیسیون برجام که توافق اتمی ایران و قدرت های جهانی را بررسی می کند، حاضر شد.

او پیشتر در این روز با حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران دیدار و گفت و گو کرد. آقای روحانی به یوکیا آمانو گفت که آژانس تحت نظر او باید "منصفانه" بر اجرای توافق برجام نظارت داشته باشد.

حسن روحانی با اشاره به توافق ایران و قدرت های جهانی گفت ایران در اجرای توافق جامع اتمی، "به طور داوطلبانه" پروتکل الحاقی را اجرا می کند.

سفر روز یکشنبه یوکیا آمانو به تهران، که دومین سفر او به ایران طی سه ماه گذشته است، برای بحث و حل و فصل مسائل مهم باقی مانده میان ایران و آژانس صورت می گیرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آژانس بین المللی انرژی اتمی بر اجرای تعهدات ایران در توافق اتمی با قدرت های جهانی نظارت می کند.

حسن روحانی در دیدار با آمانو بار دیگر تاکید کرد که ایران هیچ قصدی برای تولید سلاح اتمی ندارد. او گفت نظارت ها و بازرسی های سرزده آژانس بین المللی انرژی اتمی در سال های گذشته "فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران" را اثبات کرده است و "بر این نکته تأکید شده است که ایران هرگز انحرافی از برنامه صلح آمیز خود نداشته است."

در ایران برخی از نمایندگان در مورد توافق محرمانه ایران با آژانس سئوالاتی دارند، توافقی که قانون گذاران آمریکایی پرسش های جدی در مورد آن مطرح کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016