جمعه 10 مهر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

بابک زنجانی فردا محاکمه می‌شود

zanjani323.jpg
بابک زنجانی و دو متهم دیگر پرونده بدهی به وزارت نفت، فردا ( شنبه) ۱۱ مهر در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی محاکمه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، نهم دی سال 92 بود که حجةالاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای از دستگیری و بازداشت بابک زنجانی خبر داد؛ بازداشتی که گفته می‌شد به خاطر بدهی دو میلیارد یورویی زنجانی به وزارت نفت است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در نهایت و پس از نزدیک به دو سال، در این پرونده برای بابک زنجانی و دو متهم دیگر، کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی ارجاع شد تا همه حرف‌ها و حدیث‌ها درباره این پرونده، در محکمه مشخص شود.

با تعیین شعبه دادگاه، وکلای طرفین پرونده شامل چهار وکیل وزارت نفت، یک وکیل بابک زنجانی و 3 وکیل دو متهم دیگر، مشغول مطالعه پرونده 209 جلدی شدند. با توجه به حجم پرونده و سنگینی آن، وکیل مدافع بابک زنجانی از دادگاه تقاضای استمهال کرد اما تقاضای او مورد موافقت دادگاه قرار نگرفت.
دادگاه بابک زنجانی، در حالی قرار است فردا (شنبه) 11 مهر برگزار شود که هنوز علنی یا غیرعلنی برگزار شدن آن مشخص نیست اما احتمال برگزاری غیرعلنی دادگاه بسیار بیشتر خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016