جمعه 17 مهر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

کشته شدن یک فرمانده ارشد سپاه در سوریه

70CBEC0B-63AF-4AE2-9328-ACCC60F06ED4_w640_r1_s.jpg
به گزارش رادیو فردا٬ حسین همدانی، از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، در سوریه کشته شد.

خبرگزاری فارس، نزدیک به سپاه پاسداران، گزارش داده که آقای همدانی، پنج‌شنبه شب ۱۶ مهر، کشته شده است.

خبرگزاری سپاه نیوز نیز با تایید این خبر از حسین همدانی به عنوان یکی از «فرماندهان دوران دفاع مقدس، مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم در طول سال‌های گذشته که نقش تعیین کننده‌ای در حفظ و حراست حرم حضرت زینب و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جنگ تروریستی سوریه داشت» نام برده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرتیپ همدانی 'در عملیات شکست حصر یک پایگاه هوایی در سوریه کشته شده است'
بی بی سی - گروه دیده‌بان حقوق بشر سوریه مستقر در بریتانیا گزارش داده است که سرتیپ حسین همدانی، از فرماندهان سپاه ایران در جریان عملیات شکستن حصر یک پایگاه هوایی در اطراف شهر حلب در شمال غرب سوریه کشته شده است.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه مستقر در بریتانیا به نقل از منابع خود گزارش داده است که سرتیپ همدانی و تعدادی از همراهانش دیروز پنج‌شنبه ۸ اکتبر (۱۶ مهر) در اطراف پایگاه هوایی کویرس به دست داعش کشته شده‌اند.

به گزارش دیده‌بان حقوق بشر سوریه عملیات نیروهای سوری و شبه نظامیان وابسته به حکومت این کشور برای پس گرفتن پایگاه هوایی کویرس از اواخر ماه گذشته میلادی در جریان بوده است.

این گزارش می‌گوید سرتیپ همدانی مسئولیت نظارت بر عملیات شکست حصر پایگاه را بر عهده داشته است.

سپاه پاسداران ایران در بیانیه‌ای که در ارتباط با کشته شدن آقای همدانی منتشر کرده او را "از مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم در طول سال‌های گذشته" معرفی کرده اما جزییاتی از چگونگی مرگ او نداده است.

هم‌زمان گزارش‌هایی از بمباران مناطق تحت کنترل داعش در این پایگاه و اطراف آن توسط جنگنده‌های روسیه منتشر شده است.

گزارش‌ها از عملیات زمینی و هوایی علیه داعش در این منطقه در حالی منتشر می‌شود که این گروه در روزهای گذشته چند روستا را در شمال شهر حلب تصرف کرده و پیشروی‌هایی در این منطقه داشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016