جمعه 17 مهر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

عارف: اصلاح طلبان و اعتدالیون در انتخابات لیست واحد بدهند

عارف1-212x120.jpg
رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه کشور در مسیری در چند سال گذشته پیش می رفت که بسیاری از دلسوزان نظام را نگران کرده بود،گفت: جریانی از بعد از خرداد ۹۲ با هر اقدامی که توسط دولت انجام می شود مخالفت می کند بخصوص دربخش‌هایی از مجلس دیده می شود که به جای همکاری با دولت برای پیشبرد اهداف مورد نظر دولت مانع تراشی می‌کنند به همین دلیل اصرار داریم در انتخابات مجلس بگونه‌ای عمل کنیم که ترکیب مجلس تغییر کند.

به گزارش نظر، دکتر محمدرضا عارف در دیدار جمعی از اعضای کمسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی استانها با اشاره به اهمیت شورای شهر و روستا به عنوان مرجع قابل اعتماد برای مردم و حاکمیت،گفت: از آنجا که انقلاب اسلامی ایران یکی از مردمی ترین انقلاب‌ها محسوب می‌شود باید تصدی گری امور حتی الامکان به مردم و نهادهای مردمی ازجمله شورا ها که در قانون اساسی جایگاه ویژه ای دارد سپرده شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عارف در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: کشور در مسیری در چند سال گذشته پیش می رفت که بسیاری از دلسوزان نظام را نگران کرده بود ولی با الطاف الهی و همت مردم روند گذشته در خرداد ۹۲ اصلاح شد و بعد از این انتخابات در مردم حس امیدواری شکل گرفت که مسئولان باید تلاش کنند امید مردم به آنها حفظ و تقویت شود.

وی با اشاره به تلاش جریانی برای القاء حس ناامیدی در کشور ،خاطرنشان کرد: جریانی از بعد از خرداد ۹۲ با هر اقدامی که توسط دولت انجام می شود مخالفت می کند بخصوص دربخشهایی از مجلس دیده می شود که به جای همکاری با دولت برای پیشبرد اهداف مورد نظر دولت مانع تراشی می کنند به همین دلیل اصرار داریم در انتخابات مجلس بگونه‌ای عمل کنیم که ترکیب مجلس تغییر کند.

عارف در پایان با بیان اینکه تمام تلاش جریان اصلاحات و اعتدال باید ارائه یک لیست در انتخابات مجلس باشد ،گفت: جریان اصلاحات و اعتدال باید تلاش کنند مسیری که در انتخابات ۹۲ آغاز شد پایدار شود تا زمینه بازگشت به گذشته فراهم نشود به همین دلیل باید در انتخابات مجلس با هماهنگی و وحدت به دنبال کسب اکثریت کرسی های مجلس بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016