چهارشنبه 22 مهر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

بیانیه نمایندگان در اعتراض به جزئیات طرح برجام

شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای در اعتراض به جزئیات طرح برجام به امضاء رسانده‌اند. حمید رسایی در حال جمع آوری امضاء از نمایندگان است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای را در اعتراض به تصویب طرح برجام به امضاء رسانده‌اند.

این افراد در بیانیه مذکور دلایل خود را از نامطلوب بودن طرح برجام که جزئیات آن در نشست دیروز (سه‌شنبه) خانه ملت تصویب شده، عنوان کردند.

حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در حال جمع آوری امضاء از نمایندگان است.

این خبر حاکیست ابراهیم کارخانه‌ای، نماینده مردم همدان در مجلس نیز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به بیانیه اعتراضی نمایندگان درباره مصوبه دیروز مجلس درباره طرح اقدام متناسب و متقابل دولت در اجرای برجام در بیان جزئیات آن گفت: در این متن امضای نمایندگانی که به این طرح رای منفی داده‌اند، ثبت شده است تا افکار عمومی بدانند که کدامیک از نمایندگان به این طرح رای منفی و کدامیک رای مثبت داده‌اند.

وی افزود: این اقدام برای شفاف‌سازی افکار عمومی انجام می‌شود تا مردم بدانند که در روند بررسی این طرح مهم، نمایندگان به چه شکل عمل کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016