شنبه 2 آبان 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

کار‌شناس وزارت خارجه ایران خطاب به وزیر خارجه عربستان: اندازهٔ قد و وزنت صحبت کن


عادل جبیر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab. ir)- یک کار‌شناس مسائل منطقه در وزارت خارجه به سخنان اخیر وزیر خارجه عربستان واکنش نشان داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش «انتخاب»، یک‌ کار‌شناس مسائل منطقه در وزارت امور خارجه در پاسخ به سخنان وزیر خارجه عربستان گفت: ظاهرا عادل جبیر که بیشتر عمرش را در آمریکا گذرانده و به ادبیات آمریکایی‌ها عادت کرده، فراموش کرده از جانب کشوری صحبت می‌کند که ۷ ماه است با تمام توان نظامی‌اش و با تعدادی متحدین‌اش وارد جنگ وحشیانه‌ای علیه کشور همسایه مسلمان خود شده و مردم بی‌دفاع یمن را به خاک و خون کشیده و از هیچ جنایتی فروگذار نکرده ولی نتوانسته هیچ پیروزی به دست آورد.

این کار‌شناس با ذکر اینکه سخنان تکراری و سخیف وزیر سعودی فاقد ارزش پاسخگویی هم سطح سیاسی و یا واکنش رسمی وزارت خارجه ایران می‌باشد، اضافه کرد: بهتر است مقامات عالی سعودی قبل از اینکه این وزیر خارجه عصبی، ناشی و بی‌تجربه کاری بدستشان بدهد به او نصیحت کنند که به اندازه قد و وزن خود و سنجیده سخن بگوید و حد بردباری مردم بزرگ ایران را نیازماید.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016