دوشنبه 11 آبان 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
12 آبان» عراقچی: مشاجره بین ظریف و الجبیر پر تنش بود
11 آبان» ظریف: منتظر بازگشت رکن آبادی هستیم
پرخواننده ترین ها

تعریف و تمجید محمدجواد ظریف از قوه قضائیه

محمدجواد ظریف٬ وزیر امور خارجه با اعلام اینکه این وزارت‌خانه ارتباط «بسیار نزدیک و گسترده‌ای» با قوه قضائیه دارد از صادق لاریجانی٬ رئیس این قوه تعریف و تمجید کرده است.

آقای ظریف افزوده «وزارت امور خارجه با واحد ارتباطات قوه قضائیه در خارج از کشور در حوزه معاضدت قضایی و همچنین در حوزه حقوق بشر ارتباط نزدیک و گسترده‌ای دارد.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزیر امور خارجه در ادامه سخنان خود از نمایندگان جمهوری اسلامی در خارج از ایران خواسته به توصیه‌های رئیس قوه قضائیه توجه کرده و آن‌ها را مدنظر خود قرار دهند.

وی گفته با «رهنمودهای رهبری و صحبت‌های رئیس قوه قضائیه وظیفه ما در وزارت امور خارجه سنگین‌تر شده است چرا که همه آن‌ها مطالب را در چارچوب قانون اساسی و با دیدگاه قرآنی بیان کردند.»

این اظهارات تمجید‌آمیز ظریف از رئیس قوه قضائیه در شرایطی بیان می‌شود که گزارش‌ها از آغاز موج جدید بازداشت‌ها در جمهوری اسلامی حکایت دارد.

عیسی سحر‌خیز و احسان مازندرانی دو نفری هستند که گزارش شده روز دوشنبه (۱۱ آبان) از سوی نیرو‌های امنیتی بازداشت شده‌اند.

مقام‌های دولت حسن روحانی در کنفرانس‌های خارجی با اعلام اینکه دستگیری‌ها و بازداشت‌ها در ایران ارتباطی با آن‌ها ندارد٬ همواره تلاش کرده‌اند از پاسخگویی در این زمینه خودداری کنند.

سال گذشته نیز محمدجواد ظریف در یک گفتگوی تلویزیونی در آمریکا منکر وجود زندانیان سیاسی در جمهوری اسلامی شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016