سه شنبه 19 آبان 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

توضیح فرمانده نیروی انتظامی درباره تجمع مناطق ترک نشین

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تجمعات روز گذشته در استان‌های آذری‌نشین کشور، گفت: از همکاری مردم تشکر می‌کنم و در حال حاضر وضعیت در این مناطق آرام است.

به گزارش مهر، سردار حسین اشتری صبح سه شنبه در حاشیه نشست معاونان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سراسر کشور، گفت: در نشست امروز که با حضور تمامی معاونان مبارزه با سرقت از سراسر استان‌های کشور برگزار شد، علاوه بر بررسی عملکرد معاونت سرقت استان‌ها، برنامه‌های لازم برای آمادگی هر چه بیشتر و پیشگیرانه‌تر در بحث سرقت انجام شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در هفت ماهه نخست امسال شاهد کاهش میزان سرقت بودیم تا جایی که برابر آمار ۷ درصد در زمینه سرقت در سراسر کشور شاهد کاهش بودیم و این روند همچنان تا پایان سال ادامه دارد.

فرمانده ناجا گفت: در حال حاضر ۷۵ درصد سرقت‌های کشور در ۱۴ استان که به عنوان استان‌های هدف شناسایی شده‌اند، رخ می‌دهد و پس از راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت، شاهد بهبود وضعیت سرقت و افزایش کشفیات سرقت بوده‌ایم.

سردار اشتری درباره وضعیت تجمعات روز گذشته در برخی استان‌های غربی نیز گفت: پلیس در چنین مواردی در حد وظیفه ذاتی خود و بر اساس مصوبه شورای تامین وارد موضوع می‌شود. در اعتراضاتی که روز گذشته در برخی از شهرهای استان‌های غربی به وقوع پیوست، مردم این شهرها نقطه‌نظرات و اعتراضاتی نسبت به یکی از برنامه‌های پخش شده از رسانه ملی داشتند که هم باید اعتراضات مردم شنیده شود و هم توجیهات دست‌اندرکاران آن برنامه تلویزیونی را بشنویم.

وی گفت: شرکت‌کنندگان در تجمعات دیروز همکاری خوبی با پلیس داشتند و در ساعت مقرر، محل تجمع را ترک کردند ولی متاسفانه تعدادی از افراد سودجو قصد سوءاستفاده از این وضعیت را داشتند اما با همکاری مردم و سعه‌صدر ماموران پلیس، خوشبختانه تجمعات دیروز بدون درگیری پایان گرفت. در حال حاضر نیز وضعیت شهرهای غربی و آذری‌نشین آرام گزارش شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016