پنجشنبه 21 آبان 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

کنایه‌های تازه علی خامنه‌ای به دولت روحانی

kenayeKmnROh.JPG
دیگربان - علی خامنه‌ای در تازه‌ترین انتقاد‌‌ها و حملات خود به برخی از سیاست‌های دولت حسن روحانی به خصوص در حوزه آموزش عالی گفته «احساس حقارت» در برابر غرب «بسیار خطرناک» است.

آقای خامنه‌ای در جمع گروهی از دانشگاهیان زبان به انتقاد از وضعیت دانشگاه‌ها و روند رشد عملی کشور گشوده و افزوده «افت سرعت علمی ایران» در سال‌های اخیر «بسیار بد» است و باید جبران شود.

وی از اینکه «برخی در دانشگاه یا در روزنامه با خود کم بینی می‌گویند ما چیزی نیستیم و منزوی هستیم» انتقاد کرده و خطاب به آن‌ها گفته «حالا خودتان را کم می‌بینید، چرا دیگر ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی را کم می‌بینید؟»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رهبر جمهوری اسلامی این نوع رفتار در برابر غرب را نشانه «حقارت» دانسته و افزوده «همه دنیا می‌گویند ایران کشور عزیز و مقتدری است و دشمنان از نفوذ جمهوری اسلامی ناراحتند.»

خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود از وضعیت فرهنگی دانشگاه‌ها il انتقاد و اظهار کرده «کار فرهنگی را در دانشگاه بعضی با کنسرت و اردوی مختلط اشتباه گرفته‌اند؛ غربی‌ها چه بهره‌ای بردند از اختلاط؟ اسلام، انسان را شناخته که حکم حجاب و عدم اختلاط را داده است.»

وی همچنین از مسئولان دانشگاه‌ها و وزارت علوم خواسته «به جوان‌های مؤمن و انقلابی میدان» بدهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016