شنبه 23 آبان 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

بیانیه‌ای وزارت امور خارجه ایران بعد از حملات تروریستی پاریس

54793218.JPG
بی بی سی - وزارت امور خارجه ایران در بیانیه‌ای، حملات شب گذشته در پاریس را محکوم کرده و با ملت و دولت فرانسه ابراز همدردی کرده است.

در چندین حمله در پاریس پایتخت فرانسه بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند و دولت فرانسه در واکنش به این حملات در کشور وضعیت اضطراری اعلام کرده است.

حسین جابرانصاری، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفته است که کشورش "سلسله عملیات تروریستی" پاریس را که به کشته شدن ده‌ها انسان بی‌گناه منجر شده، "به شدت" محکوم کرده و با ملت و دولت فرانسه ابراز همدردی می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزارت امور خارجه ایران گفته است "در این ساعات سخت، ایران خود را در کنار خانواده‌های قربانیان این حوادث کور تروریستی" می‌داند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در بیانیه خود گفته است "عاملان این جنایت از روح اسلام و تمامی ادیان آسمانی و اصول اخلاقی، بیگانه هستند" و تاکید کرده است که ایران به سیاست خود در "مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایی" ادامه خواهد داد و آماده همکاری با سایر کشورهای جهان است.

وزارت امور خارجه ایران هنوز در مورد سفر قریب‌الوقوع حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران به فرانسه اظهارنظری نکرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016