دوشنبه 25 آبان 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

سعید مرتضوی تفهیم اتهام شد

سعید مرتضوی مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی و دادستان سابق تهران در نخستین جلسه دادگاهش در ارتباط با دو فقره از شکایت ها درباره وی مورد تفهیم اتهام قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، نخستین جلسه دادگاه سعید مرتضوی با موضوع شکایت شکات خصوصی صبح روز شنبه درشعبه ۱۰۵۷ دادگاه کیفری ۲ تخلفات کارکنان دولت به ریاست قاضی حیدری برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در این جلسه از دادگاه، عباس پالیزدار به عنوان شاکی ردیف اول و مصطفی ترک همدانی وکیل شکات سازمان تامین اجتماعی به عنوان شاکی ردیف دوم حضور داشتند.

در آغاز نخستین جلسه دادگاه سعید مرتضوی به دستور قاضی دادگاه، شکایت عباس پالیزدار مبنی بر افترا و اعتراض به بازرسی از منزلش در زمان ریاست مرتضوی بر دادستانی تهران مطرح شد و این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

سپس، مصطفی ترک همدانی با حضور در جایگاه، شکایت شکات سازمان تامین اجتماعی را قرائت کرد که به دلیل ضیق وقت، بررسی شکایت قرائت شده به تاریخ بعدی دادگاه مرتضوی موکول شد.

جلسه دوم دادگاه سعید مرتضوی در ارتباط با شکایت شکات سازمان تامین اجتماعی شانزدهم دی ماه سال جاری برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016