چهارشنبه 27 آبان 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

علی سعیدی: حادثه پاریس اقدام ایذایی اروپا علیه اسلام بود

دیگربان ـ علی سعیدی٬ نماینده علی خامنه‌ای در سپاه حوادث تروریستی اخیر فرانسه را ناشی از افزایش نگرانی‌های مقام‌های اروپایی از گسترش اسلام در این قاره اعلام کرده است.

آقای سعیدی گفته «گسترش اسلام در اروپا باعث شده اروپایی‌ها نگران شوند و دست به اقدامات ایذایی {ترور} در جهت مقابله با حرکت اسلام بزنند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسیاری از تحلیل‌ها در میان محافظه‌کاران گویای این مساله است که آن‌ها دولت فرانسه یا اسرائیل را طراح و مجری ترور‌ها در پاریس با هدف گسترش «اسلام‌هراسی» می‌دانند.

برخی از این محافظه‌کاران نیز معتقد این حملات مقدمه‌ای برای حضور نظامی گسترده غرب به بهانه مبارزه با گروه داعش در سوریه و در نهایت سرنگونی نظام بشار اسد است.

ایران یکی از متحدان بسیاز نزدیک بشار اسد محسوب می‌شود که تاکنون مانع از سقوط وی در سوریه شده و مقام‌های این کشور نیز باز‌ها حضور نیرو‌های سپاه در جنگ دمشق را تائید کرده‌اند.

سعیدی نیز در همین زمینه گفته اگر جمهوری اسلامی در دمشق جنگ نکند «امکان دارد مجبور شویم در داخل شهرهای خود بجنگیم؛ چرا که دشمنان می‌خواهند اسلام را نابود کنند.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016