شنبه 14 آذر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

انتقاد فاطمه هاشمی از برهم زدن جلسات و سخنرانی های انتخاباتی

فاطمه هاشمی با انتقاد از تلاش عده ای برای برهم زدن برخی جلسات و سخنرانی های انتخاباتی، هدف از اینگونه اقدامات را متشنج کردن فضای انتخابات و فشار بر برخی جریانات خواند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عضو مؤسس حزب اعتدال و توسعه در گفت و گو با جماران با اشاره به تلاش عده ای برای متشنج کردن فضای انتخاباتی کشور در آستانه انتخابات اظهار کرد: این اقدامات با هدف افزایش فشار بر افراد مستقل صورت می گیرد و با نزدیک شدن به انتخابات فشارها نیز بیشتر می شود.

وی همچنین در خصوص مشارکت زنان در انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زنان حتما باید فعال تر از گذشته در انتخابات مجلس هم کاندیدا شوند و هم رأی بدهند، زنانی که می خواهند رأی بدهند نیز اولویت اولشان زنان باشند و به نامزد های زن رأی بدهند.

هاشمی در مورد لیست های انتخاباتی منتشر شده ای که در آن ها نام ۳ نفر از اعضای خانواده آیت الله هاشمی به چشم می خورد نیز گفت: هیچ گونه اطلاعی در مورد این لیست ها نداریم و همه اینها در حد گمانه زنی های رسانه ای است.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه همچنین در خصوص برخی خبرها که در خصوص احتمال کاندیداتوری وی از حوزه انتخابیه کرج منتشر شده است، خاطر نشان کرد: از حوزه کرج قطعاً نامزد نمی شوم، ولی در مورد کاندیداتوری از تهران هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016