سه شنبه 24 آذر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

واکنش دادستان کل کشور به حادثه خمینی‌شهر

ایسنا ـ دادستان کل کشور نسبت به حادثه خمینی‌شهر واکنش نشان داد.

حجت‌الاسلام و السملمین سید ابراهیم رئیسی در حاشیه اولین نشست تخصصی آینده نگاری و آینده پژوهی قضایی در افق ده ساله ایران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال ایسنا در مورد پرونده حادثه خمینی‌شهر گفت: دادستان خمینی شهر موضوع را اعلام کرده و پرونده آن تشکیل شده و این افراد مستحق کیفر هستند و پرونده شان در دادگاه مطرح می‌شود تا ان‌شاء الله مردم در جریان کیفرشان قرار گیرند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود:‌ اتفاقی که افتاده تنها یک تخلف اداری محض و یک تخلف انتظامی پزشکی نیست بلکه یک سبقه آن تخلف انتظامی و پزشکی است و سبقه دیگر آن جنبه کیفری دارد. به نظرم جامعه پزشکی قبل از هر کسی مدعی این نوع اقدامات هستند تا ان‌شاء الله مجازات این افراد بتواند هم برای جامعه پزشکی و هم برای جامعه تضمین یک طبابت متحدانه باشد.

دادستان کل کشور درباره‌ آخرین وضعیت لایحه پلیس قضایی گفت: کلیات پلیس قضایی در ضمن برنامه توسعه تثبیت شد و اکنون بحث جزییاتش مطرح است. به نظر من تشکیل این پلیس یک ضرورت است و هر چه که می‌گذرد بیشتر می‌فهیم که تشکیل آن یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای قوه قضاییه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016