پنجشنبه 26 آذر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

امام‌جمعه محمودآباد نوه هیتلر را مسلمان کرد

450257854719.jpg

امام‌جمعه شهرستان محمودآباد گفت: من نوه «هیتلر» صدر اعظم آلمان را مسلمان کردم

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین سید داود موسوی طی سخنانی در آیین تشرف یک بانوی تایلندی به دین مبین اسلام تصریح کرد: با وجود موج اسلام‌ستیزی و جریان فکری مسموم داعش، هنوز دین اسلام هم‌چنان به عنوان والاترین ارزش انسانی برای نجات جوامع بشری مطرح است.

وی ویژگی‌های اخلاقی جوانان ایرانی را عامل جذب افراد از اقصی‌ نقاط جهان دانست و گفت: این هنر جوانان ایرانی است که با ادب و متانت و نوع‌دوستی و اخلاقیات متاثر از معصومین ما دل‌های زیادی را جذب می‌کنند.

امام‌ جمعه محمودآباد اظهار کرد: من نوه هیتلر صدر اعظم آلمان را مسلمان کردم. وقتی از او عامل تشرف به دین مبین اسلام را پرسیدم گفت که حس نوع‌دوستی ایرانیان و اصالت خانواده نزد آنان باعث جذب من شد.

بر اساس این گزارش، پرانی وانسیلا دختر ۳۰ ساله تایلندی عصر سه‌شنبه به اتفاق همسر ایرانی خود که اهل محمودآباد است، در دفتر امام‌جمعه این شهرستان حضور سافت و به دین مبین اسلام مشرف شد.

وی که اخیرا با همسر خود آشنا شده و پس از عقد به ایران آمده است، بودایی بود و از اینکه به ایران آمده و به دین اسلام گرایش پیدا کرده ابراز رضایت و خوشحالی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016