چهارشنبه 2 دی 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

قائم‌مقام وزیر کشور: ۱۰ زن در مجلس خبرگان ثبت‌نام کرده‌اند

سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد: ۱۰ زن در انتخابات مجلس خبرگان و ۴۱۰ زن نیز در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) حسینعلی امیری، دبیر انتخابات ستاد کشور در آخرین روز نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری گفت: تاکنون ۶۱۹ نفر در مجلس خبرگان ثبت‌نام کرده‌اند که ۱۰ نفر آنها زن بودند و از این تعداد پنج نفر از تهران، دو نفراز فارس، دو نفراز اصفهان و یک نفر از زنجان ثبت کرده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: در بین ثبت نام کنندگان انتخابات خبرگان ۷۳ نفر فوق لیسانس، ۳۹ لیسانس، چهار نفر فوق دیپلم، ۷۲ نفر دکترا داشته‌اند و بیشترین فراوانی سن بین ۵۱ تا ۵۵ سال سن بوده است.

امیری تصریح کرد: امروز (چهارشنبه) ۱۱۹ نفر از اول صبح برای ثبت‌نام مجلس خبرگان اقدام کردند که بیشترین تعداد مراجعه در این روزها به حساب می‌آید. استان تهران با ۱۲۲ داوطلب در صدر و استان بوشهر با چهار نفر داوطلب در انتهای تقسیم‌بندی درخواست داوطلبان استان‌ها قرار دارد.

دبیر ستاد انتخابات کشور همچنین در ارتباط با داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۵۰۲۹ نفر تاکنون برای مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند که از میان آنها ۴۱۰ خانم بوده‌اند. ۳۲۷۱ نفر دارای مدرک فوق لیسانس، ۸۴۳ نفر مدرک دکترا و ۵۲ نفر مدرک حوزوی داشتند.

وی ادامه داد: امروز ۸۷۲ نفر مراجعه داشتند و به طور کلی ۱۰۱ نفر آنها سابقه نمایندگی داشته‌اند و ۱۱ نفر آنها از اقلیت‌های مذهبی بوده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016