سه شنبه 8 دی 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

احتمال لغو پروانه یالثارات به خاطر توهین به شهیندخت مولاوردی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از رسیدگی به تخلف یکی از نشریات به دلیل توهین به معاون امور زنان رئیس جمهور و احتمال لغو پروانه این هفته نامه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جنتی عصر دوشنبه در بدو ورود به بندرعباس در جمع خبرنگاران در فرودگاه بین المللی این بندر هدف از سفر خود به هرمزگان را دیدار با مردم این استان در سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) عنوان کرد و افزود: با توجه به فرارسیدن هفته وحدت و اینکه در استان هرمزگان اهل سنت و تشیع در کنار یکدیگر زندگی می کنند برای دیدار با مردم و نخبگان به این استان سفر کردیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص انتشار مطلب توهین آمیز به معاون امور زنان رئیس جمهوری در یکی از هفته نامه ها و اقدامات وزارت ارشاد در این خصوص، بیان داشت: این موضوع قرار است در جلسه آینده هیئت نظارت بر مطبوعات مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: این هفته نامه تا کنون سه بار با تصمیم هیئت نظارت بر مطبوعات به دلیل تخلفات توقیف شده و با توجه به این مسئله امکان دارد در جلسه آینده، این هفته نامه به دلیل این تخلفات با تصمیم هیئت نظارت بر مطبوعات لغو پروانه شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016