پنجشنبه 17 دی 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

سفر وزیر خارجه عربستان به چند کشور آسیایی با محور رایزنی درباره ایران

وزیر خارجه عربستان سعودی، امروز -پنجشنبه- سفر آسیایی خود را با محور تشریح آنچه «نقش منفی ایران در منطقه» خوانده شده است، آغاز می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آلمان، منابع آگاده در ریاض اعلام کردند «عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان سعودی، روز پنجشنبه سفر به چند کشور آسیایی که شامل پاکستان، چین، کره‌جنوبی و ژاپن است را آغاز خواهد کرد تا در دیدار با همتایان خود در این کشورها، دلایل عربستان برای قطع روابط دیپلماتیک با ایران، جزئیات حمله تظاهرات کنندگان ایرانی به سفارت عربستان در تهران و کنسولگری آن در مشهد و نیز «نقش مخرب ایران در منطقه» را تشریح کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این منابع افزودند، الجبیر در این سفر، موضع عربستان را که بر ضرورت همکاری برای مبارزه با تروریسم دعوت می‌کند، اعلام و تأکید خواهد کرد که تنش در روابط با ایران هرگز بر تلاش‌ها برای برقراری صلح در سوریه و یمن تاثیر نخواهد گذاشت.

در پی اعدام «شیخ نمر باقر النمر» رهبر شیعیان عربستان، اعتراض‌های وسیعی در کشورهای جهان آغاز شد که به دنبال این اعتراض‌ها در ایران، عربستان سعودی تصمیم به قطع روابط با تهران گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016