چهارشنبه 23 دی 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حمله به دفتر کمیته امداد امام خمینی در سومالی

تهران – ایرنا – یک منبع آگاه امنیتی سومالیایی گفت: افراد ناشناس روز سه شنبه به ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) در موگادیشو پایتخت این کشور حمله کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری آناتولی، این منبع و شاهدان عینی افزودند: افراد ناشناس به نمایندگی کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرک 'هدن' موگادیشو حمله کردند و بدون اینکه نگهبانان آن مقاومتی از خود نشان دهند، محتویات آن را به سرقت بردند.

عبدالحکیم احمد رئیس دستگاه اطلاعاتی سومالی ضمن تایید حمله به نمایندگی کمیته امداد امام خمینی(ره) در این کشور گفت: نیروهای امنیتی سومالی چند تن از مهاجمان را دستگیر کرده اند.

دولت سومالی هفته گذشته در پیروی از عربستان و در اعتراض به حمله معترضان به اعدام شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته عربستانی به سفارت و کنسولگری این کشور در ایران، روابط خود را با تهران قطع کرد.

به دنبال قطع روابط این کشور با ایران، دولت سومالی از کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) و دیپلمات های ایرانی خواست تا این کشور را ترک کنند
وزارت کشور عربستان دوم ژانویه (۱۲دی ماه) در بیانیه ای رسمی از اجرای حکم اعدام شیخ نمر خبر داد.

آیت الله نمر باقر النمر روحانی برجسته شیعه عربستانی بود که در جهت احقاق حقوق شیعیان این کشور فعالیت می کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016