شنبه 10 بهمن 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

رئیس پیشین سازمان قضایی نیروهای مسلح: انتقاد روحانی به ردصلاحیت‌ها غیرقانونی است

دیگربان ـ محمد نیازی، رئیس پیشین سازمان قضایی نیروهای مسلح٬ سخنان حسن روحانی درباره رد صلاحیت‌ها را «اشتباه» دانسته است.

حسن روحانی از رد صلاحیت نامز‌د‌های انتخابات مجلس انتقاد کرده که این انتقاد‌ها با واکنش و اعتراض محافظه‌کاران تندرو مواجه شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقای نیازی در همین خصوص اظهارات روحانی مبنی بر اینکه صلاحیت نامزد‌ها را مردم تشخیص می‌دهند را سخنی «اشتباه» و «خلاف قانون» عنوان کرده است.

وی افزوده که «مردم نمی‌توانند فرد صالح برای نمایندگی مجلس خبرگان را تشخیص دهند.»

این روحانی همچنین از اعتراض برخی نامزد‌ها به رد صلاحیت خود انتقاد کرده و افزوده «امروز هیچ‌کس نمی‌تواند فقهای شورای نگهبان را متهم به حب و بغض شخصی کند و حزب‌گرایی کند.»

وی گفته «برخی خیلی عجیب است شورای نگهبان را زیر سؤال می‌برند، کمپین حمایت مردمی تشکیل می‌دهند که چون قاطبه ملت قبول دارد پس من پذیرفته شده‌ام.»

غلامعلی حداد عادل٬ مشاور علی خامنه‌ای نیز سخنان روحانی درباره رد صلاحیت‌ها را باعث «تشویش اذهان عمومی» دانسته و آن را رد کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016